KAPADOKYA

jag är så jävla hooked på instagram!! någon mer??? eftersom jag bara har en kod till internet på hotellrummet så fick jag ta det otroligt svåra beslutet att välja datorn eller telefonen (bloggen eller instagram) och det känns som att jag prioriterat instagram några hundra gånger mer än bloggen det senaste, så det fick helt enkelt bli internet på datorn, woho!! dessvärre har mitt spotify slutat fungera så jag lyssnar just nu på en offline playlist som jag lyssnat på ungefär en miljon gånger...
 
jag är fortfarande i turkiet! idag har vi provat alla kläder och kollat location. vi är i en liten stad som heter kapadokya. en jätte fin liten stad med massa konstiga berg som folken har byggt små hus i, hur coolt som helst verkligen! det är en utav dom positiva sakerna med mitt jobb, jag får åka till platser och se saker som jag förmodligen aldrig skulle sett eller upplevt annars.
 

Kommentarer
Postat av: MM

<3

2012-10-09 @ 19:38:01
Postat av: Johanna E

Kan du inte "välja" internet på telefonen och del internetet med datorn? Det brukar funka för mig och går det så är det toppen :) Kul att du bloggar igen :)

2012-10-09 @ 21:55:39
URL: http://doowop.se
Postat av: Anonym

Äntligen!

2012-10-11 @ 07:02:44
Postat av: Anonym

Lucky Girl, underbara bilder!

2012-10-15 @ 20:35:36
Postat av: Ida

Man kan gå in på instagram även på datorn ;)

2012-10-16 @ 23:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0