18 OCT

hola amigos! jag ligger på hotellrummet i paris (kom hit igår) och väntar på en sen middag som jag tänkte avnjuta i min ensamhet granne med eiffeltornet. låter nog mysigare än vad det är, eller så lät det kanske väldigt omysigt? jag vet inte riktigt hur ni resonerar, men jag tänkte iallafall trösta mig själv och min ensamhet med lite hollywoodfruar. imorgon bär det av hemmåt och jag ska för första gången på två månader dricka lite vin. woho!!
 
förutom det så kan väll någon vänlig själ hjälpa mig att hitta motivation till att börja plugga franska. någon som vet ett hyffsat lätt och rolig distans/självlärnings kurs eller något liknande? MERCIIIIII
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ladda ner Pimsleur French, den är en av dem bästa för självinlärning

2012-11-08 @ 16:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0