BEHIND THE SCENES

intar nu andra timman på flygplatsen i rom där jag sitter och väntar på flyget vidare till sardinien. här spöregnar det!! imorgon plåtar vi jeans kampanj så lite regn ska vi väll inte dö av, men på fredag är det bikini plåtning och jag är inte så sugen på att bli sjuk igen eftersom jag flyger till buenos aires direkt efter detta. 
 
det är många som tror att jag har värsta dröm jobbet men som inte tänker på hur otroligt många timmars sittande och väntande och transporterande det är hela tiden. sardinien ligger i italien och man kan tro att det är inte så långt, men för att ta mig från min ytterdörr till hotellet i sardinien tar drygt 12 timmar, innefattande en timma på tåg, 4 timmar på flyget, en timma i taxi och resterande 6-7 timmar är bara ren väntan. NOT SO FUNNY. det går inte att sjukanmäla sig och man jobbar i ALLA väder. 
 
cool bild eller hur!? studio eller location? varmt eller kallt? den här bilden tog ute i stockholms skärgård sent en kväll i december förra året och jag höll på att frysa ihjäl! vi fick gå ungefär 10-15 minuter genom skogen från våran location buss ut på en stenig strand där jag sedan fick stå i en tunn tröja och få vatten hällt över mig...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så snyggt!

2012-10-31 @ 20:01:52
Postat av: MM

Finaste!

2012-10-31 @ 22:33:30
Postat av: G

Underbar bild, kram på dej!

2012-10-31 @ 23:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0